MISTER LOCK
Blokády beztrnové se dělí na čtyři typy. V závislosti na typu kulisy řazení používáme různé typy beztrnových blokád. Tyto typy beztnových blokád jsou “W”, “R”, “Z” a “K”. Blokady ryglowe łączą w sobie walory skuteczności, funkcjonalności i estetyki dzięki zastosowaniu nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych.
Níže Vám představíme:
Princip funkce blokád typu “W”, “R”, “Z”.
Chcete-li zamknout zámek, otočte zámkem vpravo a poté stiskněte. K odemknutí dojde po otočení klíče v zámku.
Princip funkce blokád typu “K”
Chcete-li zamknout zámek lehce stiskněte hlavu zámku a pak s ní otočte ve směru hodinových ručiček, až zacvakne západka. K odemknutí dojde po otočení klíče v zámku.
Blokáda “W” je konstrukce rámová se zámkem, který je pro blokaci potřeba otočit a pak zatlačit.
Pohled na konstrukci blokády typu “W”.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu “W”.
Blokada typu “R” je zabezpečení rámové konstrukce s trubkou a zámkem, který je pro blokaci potřeba otočit a pak zatlačit.
Pohled na konstrukci blokády typu “R”.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu “R”.
Blokada “Z” hovorově nazývána “pancéřová” je blokáda zatlačovací, kde páku řazení blokuje speciální “hák”.
Pohled na konstrukci blokády typu “Z”.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu “Z”.
Blokada typu “K” je novodobá blokáda s trubkovou konstrukcí a otočným zámkem.
Pohled na konstrukci blokády typu “K”.
Pohled na středový panel po zamontování blokády typu “K”.
Zajímavou verzí je blokáda řízení, kterou charakterizuje odolnost, spolehlivost a účinnost blokace. Blokáda tohoto typu se může montovat jak do vozidel dodávkových, tak do vozidel osobních, kde je odkrytá tyč řízení. Tento typ zabezpečení se na český trh prozatím nedodává, ale těší se velkou oblibou na Holandském trhu a v Ruské federaci.
Pohled na konstrukci blokády řízení.
Pohled na konstrukci blokády řízení.
Pohled na středový panel po zamontování blokády řízení.
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer